Kemik Kadro
Filmin Süresi
Sürenin, filmin hızını etkilediğini söyleyen Cem Yılmaz, “Süre çok eğlenceli; 60 dakika. Uzun filmin daha hızlı olabilmesini sağlıyor. Bunlar birikmiş hikâyelerdi. Feribottaki garson hikâyesini 2002’de çeksem, o tarihte benim sinema kariyerimde durduğum yere göre radikal bir adım olarak değerlendirilirdi. ‘Ne kadar da dark bir film’ derlerdi, Zeki Demirkubuz çekmiş gibi olabilirdi. O zamandan bu zaman hikâyelerin karasını biraz törpüleyip, dönüştürdüm ve bu hale getirdim.” diyor.
Art arda izleyeceğimiz bu filmlerin kontrast yakalamasına dikkat ettiğini ve hikâyeleri o şekilde eşleştirdiğini söyleyen Yılmaz, filmlerden birinin daha dramatik diğerinin daha komik olduğunu söylüyor. “Böylelikle seyirci sinemadan çıktığında Karakomik bir film izlemiş olsun istedik.” diyor.
Yılmaz, Türkiye’de televizyon sektörü için önemli adımlar atan dijital platformlar için ise “Tam bir şeyler olacaktı, bizi heyecanlandırdılar ama yarım kaldı.” diyor. Herkes tarafından bilinen bu dijital platformların Türkiye’de düşük maliyetli prodüksiyonu tercih ettiklerini ve 60 dakikalık televizyon filmleri yapmaya sıcak baktığını belirtiyor.
Cem Yılmaz, yeni projesini ise filmden bir replikle özetliyor; “Bir G.O.R.A değil.“. Olmaması için uğraştığını da söyleyen Yılmaz, kariyer rotasını Her Şey Çok Güzel Olacak ve Hokkabaz çizgisine kaydırıyor olabilir. Öte yandan bu 10 farklı hikâyenin içinden çıkan filmler, birbiriyle bazı noktalarda iç içe geçiyor, yani bir hikâyedeki karakteri başka bir hikâyede görmek mümkün. Keza Yılmaz da Kaçamak ve 2Arada için mekanların ve karakterlerin bazı anlarda birbirine değdiğini söylüyor.